Politica de anulare a comenzii

Politica de anulare a comenzii


ANULAREA COMENZII

In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat pizzeria, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.

Daca anularea este acceptata,nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare.Daca pizzeria refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea a fost complet pregatita si/ comanda este in proces de livrare catre locatia dumneavoastra ,comanda nu poate fi anulata.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Pizzeria a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastracu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.

Pizzeria poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil Pizzeriei.In acest caz,va vom transmite o notificare ,daca cazul,si va vom returna orice plata efectuata.

Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a.) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online
b.) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online
c.) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte .